Zakon o zaštiti potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor mogu podnijeti u pisanom obliku, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak istog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

PLINARA ISTOČNE SLAVONIJE d.o.o.
Ohridska 17, 32100 Vinkovci

ili na
e-mail adresu: reklamacije@pis.com.hr
telefaks: 032/304-338
odnosno, na broj telefona: 032/304-337

Odgovor ćemo poslati u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vaš kontakt za dostavu odgovora.

“Zakon o zaštiti potrošača” (NN, br. 41/14, 110/15) na snazi od 21.10.2015.